vineri, 8 februarie 2013

Un stand gol al României la un târg internațional

Pe cât de mult am lăudat într-un articol din luna ianuarie, standul României de la Săptămâna Verde, pe-atât mi-e de jenă să vă arăt pozele de la Fruit Logistica - un alt mare târg internațional, specializat în fructe și legume proaspete.

Așadar, vineri pe la orele prânzului (deci nu în afara programului), standul Ministerului Agriculturii arăta cum veți vedea mai jos. Am zis să vă dau și un alt exemplu ca să nu pară că târgul era slab vizitat. Dar ca să nu ridicăm prea sus pretențiile și să postez aici fotografii din standurile țărilor cu o agricultură mai dezvoltată cum ar fi Peru, Costa Rica, Guatemala, am făcut una și cu standul Moldovei - pe care o și felicit cu ocazia aceasta!


Intrarea (nord)  în centrul expozițional al Berlinului. Partener oficial al Fruit Logistica este Peru
Standul României, Fruit Logistica 2013
Tot standul României, Fruit Logistica

Standul Moldovei, la Fruit Logistica

PS: După îndelungi și profunde cugetări, m-am gândit că poate la standul României era vorba de un concurs de dans în jurul scaunelor goale. Doar că n-am văzut pe nimeni prin zonă. Sau poate era o combinație de concurs cu scaunele și jocul de-a v-ați ascunselea...